مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد:دادگستري يزد با مديران برخي سايت‌هاي متخلف برخورد كند

مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد، گفت: بهترين راه عملي شدن فرهنگ در وبلاگ نويسي، دادن الگوهاي علمي و عيني به بلاگرهاست.

حجه السلام والمسلمين احمد عجمين در گفتگو با خبرنگار ايسنا - منطقه يزد، در خصوص مقوله وبلاگ نويسي در ايران اظهار داشت: وبلاگ نويسي يك اتفاق جديدي در عالم قلم در ايران است و هنوز ابعاد مختلف آن شناخته نشده است.

وي افزود: امكان نوشتن مطلب براي تمام دنيا و نه يك قشر خاص از امتيازات اين مقوله است.

وي خاطر نشان كرد: اگر بخواهيم اخلاق وبلاگ نويسي را تعريف و يك رويه براي وبلاگ نويسان ايراني تعريف كنيم مي‌بايست براي آنها الگوهاي علمي و عيني تعريف كنيم.

وي با اشاره به نامناسب بودن فضاي اينترنتي گفت: مي توان با ا لگوسازي و معرفي وبلاگ‌ها و سايت‌هاي برتر و مناسب، احساس خوبي را در ديگر بلاگرها ايجاد كرد.

عجمين با اشاره به برخي سايت‌ها و وبلاگ‌هاي ناشناس، اظهار داشت: بايد بلاگرها و سايت‌هاي بي شناسنامه را تشويق به شناسنامه‌دار كردن كنيم وبراي انجام اين امر تسهيلاتي را در اختيار بلاگرهاي شناسنامه دار قرار دهيم و از آنان حمايت كنيم.

مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد، خاطر نشان كرد: دادگستري يزد با اعلام آمادگي خود به زودي و قاطعانه با كساني كه وبلاگ‌ها و سايت‌هاي اينترنتي را محلي براي تصفيه حساب شخصي‌ يا سياسي و فضاي سازي تهمت و افترا قرار داده‌اند، انجام خواهد داد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا